środa, 13 lipca 2016

Wakacje 2016 - Zakynthos #7

Hej,
w tegoroczne wakacje wraz z biurem podróży Itaka wybrałam się na wczasy na wyspę Zakynthos. Zawsze marzyłam, aby ją zobaczyć i nie żałuję wyboru. Wyspa jest przepiękna! Każdemu kto się nad nią zastanawia, gorąco polecam! :)
Wybór padł na hotel Best Western Zante Park, który mieści się w miejscowości Laganas. Laganas to tętniące życiem miasteczko zarówno w dzień jak i nocy. Jeśli ktoś nie lubi dyskotek, nocnych hałasów (choć ja nie narzekałam i praktycznie nic nie słyszałam, jednak część gości hotelowych się skarżyła) to lepiej w Zakynthos wybrać hotel w innej miejscowości.



Około 400 metrów od hotelu znajduję się plaża. Czysta, piaszczysta, a w morzu cieplutka woda!


W trzeci dzień skorzystaliśmy z wycieczki organizowanej przez biuro Itaka do plaży Navagio, czyli słynnej wyspy Wraku. W ramach wycieczki oprócz głównego punktu można było popływać przy błękitnych jaskiniach oraz skorzystać z kąpieli przy plaży, która słynie z właściwości zdrowotnych, gdyż ma złoża siarki. Płynąc statkiem można było również podziwiać z daleka wyspę Kefalonię. W rejs wyruszyliśmy z portu Zakinthos.







W nasz czwarty dzień wybraliśmy się na wyspę Cameo, gdzie potocznie nazywa się ją wyspą zakochanych lub wyspą ślubów. Wyspa znajduję się około 30 min spacerkiem wzdłuż plaży od naszego hotelu. Piękne miejsce. Wstęp jest płatny i wynosi 5 euro od osoby, natomiast w cenie biletu jest drink.



Miejscowość Laganas słynie również z żółwi, których szukaliśmy na morzu.Wypożyczyliśmy rowerek wodny, który za godzinę kosztuje 10 euro. Udało nam się zobaczyć trójkę żółwi.

Wyspa jest rewelacyjna i gorąco ją polecam! :)

Pozdrawiam,
nalka

28 komentarzy:

  1. Codoooooooooooowny klimat! <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, Zakynthos marzy mi się od dawna ;)
    W ubiegłym roku byłam na Korfu i też szczerze polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grecja jest super, na tej wyspie jeszcze nie byłam, a wiele dobrego o niej słyszałam :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam pięknie :)

    http://ciemnookaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze zazdroszczę ci takich wczasów :) świetne zdjęcia i fantastyczne widoki. pozdrawiam. http://asfragileasice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia.
    Zazdroszczę :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow padłam i nie powstanę... tam jest po prostu bajecznie... gdzie masz gadżet do obserwacji?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę! Też z chęcią bym się tam wybrała! :)

    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. widoki sa niesamowite! zazdroszcze :)
    moze wspolna obserwacja?

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest tam przepięknie! Chciałabym się tam teraz znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglada na ciekawe miejsce do odwiedzenia, moze kiedys uda mi sie tam pojechac :)
    Zapraszam do mmnie http://photodiaryofadreamer.weebly.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej informacji na blogu : angelikablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, też chciałabym tam być :D
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Grecja jest cudowna ! :)
    Zapraszam do obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeeeju rewelacja! Jak tam piękniee <3

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne widoki! :)

    Klikniesz nam w link pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tam pięknie!

    https://zumurawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jak tam cudownie! <3
    Zazdroszczę wyjazdu, pewnie nieźle wypoczęłaś.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, widać, że cudowne miejsce, aż żal wyjeżdżać :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. wow , Świetne miejsce, ja natomiast wybrałam się z przyjaciółmi w podróż po Europie :)
    Pozdrawiam i zapraszam: martini-ty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie muszę wybrać się w końcu do Grecji :)

    OdpowiedzUsuń