czwartek, 31 marca 2016

Makijaż oka wykonany paletką sleek a new day 430 #2

Witam,
dziś przedstawie wam moją pierwszą zabawę paletką cieni Sleek MakeUp :)
Jestem totalną amatorką jeśli chodzi o makijaże,
Uwielbiam odcienie stonowane, matowe i w kolorze brązu lub beżu,
dlatego z 12 kolorów wybrałam trzy właśnie w tej tonacji:




Zrobiłam makijaż dzienny, a kolory które użyłam to:
Jasny beż (pierwszy na dole po lewej stronie) - pomalowałam nim wewnętrzną stronę powiek
Ciemny pudrowy róż (4 od lewej strony na dole) - środek oka
Ciemny brąz (ostatni na dolnej części paletki) - linia nieruchoma oka

Z trwałości cieni jestem bardzo zadowolona, makijaż wykonałam 10 godzin temu, a praktycznie nic się z nim nie stało!

A oto efekty:

Oprócz cieni do makijażu oka użyłam:
Tusz do rzęs: bourjois twist up the volume
Eyeliner: w żelu z firmy maybelline
Natomiast do brwi cienie do brwi golden rose nr 105

A tak prezentują się na dłoni cienie a new day


 Pozdrawiam serdecznie! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz